Pad van de medewerker

Omleiding

Onder een omleiding verstaan we situaties die afwijken van het vooropgestelde pad van de medewerker. Zulke situaties vragen andere manieren van aanpakken, van begeleiden. Tips en tricks hierover zijn terug te vinden in de toolbox.

De thema's opgenomen in de toolbox zijn onder andere:

  • Medisch/fysieke klachten
  • Anderstaligen
  • Werken aan poetstechnieken
  • Werken aan attitude
  • ....

Indien een tewerkstelling moeilijker verloopt en een POP niet meer volstaat, kan de begeleider overgaan naar afspraken op papier.

Indien de medewerker fysieke en/of psychische klachten heeft die ervoor zorgen dat er een rendementsverlies is, kunnen we, mits toestemming van de medewerker, een aanvraag IMW doen. Voor meer info hierover, contacteer de dienst HR.

 

Om het welzijn van onze medewerkers te waarborgen, implementeren we binnen vzw IN-Z een register van feiten van derden. Dit register dient om incidenten te documenteren waarbij wijzelf of onze medewerkers te maken krijgen met verbale of fysieke agressie, pesterijen of ongewenst gedrag door derden, zoals klanten, leveranciers of bezoekers. Het gaat niet over feiten bij collega’s onderling.