Pad van de medewerker

Opvolging medewerker

Ook na het eerste jaar tewerkstelling blijft het belangrijk om een medewerker op te volgen aan de hand van regelmatige contacten ( telefonisch, op inloopmomenten, begeleidingsgesprekken, intervisies,....)
Het is de bedoeling dat je minstens 2 keer per jaar een reflectiegesprek doet met de medewerker. Hier voor kan je gebruik maken van de verschillende methodieken die je terug vind in de toolbox. 

Bij ieder gesprek houden we het verkort ICF-document in ons achterhoofd. Iedere medewerker kan in zijn loopbaan nood hebben aan extra ondersteuning.

Documenten

Reflectiegesprek ontwikkelen
POP
De groeicirkel
Verkort ICF-document

Gespreksmethodieken: kies er één die jou ligt

Werkdocument ontwikkelen
Mijn competentiespiegel
Je goed voelen in je job
Mijn jobobstakels
Voorwaarden in mijn job
Reflectiegesprek ontwikkelen voor anderstaligen
Mijn competentiespiegel anderstaligen